December 27, 2010

Music Meets Art



MUSIC MEETS ART
All Artwork by Ziva21
All Stories by Sxymami0909


Week #1: Oliver/Chloe- One Republic- (Say)All I Need

my image

Week #2: Damon/Elena- Within Temptation- All I Need

my image

Week #3: Clark/Lois- Beyonce- Halo

my image


Week #4: Oliver/Chloe- Secondhand Serenade- Goodbye

my image


Week #5: Damon/Elena- Muse- Undisclosed Desires

my image


Week #6: Clark/Lois- Kelly Clarkson- You Found Me

my image

Special Valentine's Day Double
Week #7: Oliver/Chloe- Bosson- One in A Million & Clark/Lois- Bosson- One in a Million

my image

Week #8: Damon/Elena- The Pretty Reckless- You Make Me Wanna Die

my image

Week #9: Oliver/Chloe- Westlife- Fragile Heart

my image

Week #10: Damon/Elena- Theory of a Deadman- Not Meant To Be

my image

Week #11: Clark/Lois- Paramore- Decode

my image

Week #12: Oliver/Chloe- Nick Lachey- What's Left of Me

my image

Week #13: Damon/Elena- Within Temptation- Memories

my image


Week #14: Clark/Lois- Bruno Mars- Grenade

my image

Week #15: Oliver/Chloe- Celine Dion- A New Day Has Come

my image

Week #16: Damon/Elena- Blue Foundation- Eyes on Fire

my image

Week #17: Clark/Lois- Ne Yo- Never Knew I Needed

my image

Week #18: Oliver/Chloe- Howie Day- Longest Night

my image

Week #19: Damon/Elena- One Republic- Just Say Yes

my image

Week #20: Clark/Lois- The Corrs- Runaway

my image

Week #21: Oliver/Chloe- Leona Lewis- A Moment Like This

my image

Week #22: Damon/Elena- Lifehouse- It Is What It Is

my image

No comments:

Post a Comment

Feedback is always appreciated! :)